اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیصنایع ساختمانیمجله خبری

بیمه ساختمان باید به انواع بیمه‌ها افزوده شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ساختمان آنلاین، مهدی چمران در جریان یکصد و یازدهمین جلسه شورای شهر تهران ضمن بیان مطب فوق و با تاکید بر اینکه دو پارک مناسب سازی شده در روز گذشته افتتاح شد، اذعان داشت: افراد معلول نباید محدودیت داشته باشند و مدیریت شهری برای آرامش و آسایش در زندگی شهری معلولین باید اهتمام ویژه ای داشته باشد.

وی با اشاره به گزارش های ارایه شده از سوی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران در خصوص مناسب سازی شهر برای معولان گفت: مطابق این گزارشها، از قرار معلوم اقدامات خوبی در جهت مناسب سازی شهر برای استفاده معلولان صورت گرفته است و امیدواریم که این تلاش ها با سرعت بیشتری تداوم داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اینکه اینکه وضعیت دکل های مخابراتی در سطح شهر مطلوب نیست، تاکید کرد: هر چند که در این زمینه تلاش های زیادی صورت گرفت و مراودات مطلوبی با شرکت های مخابراتی ایجاد شد، اما این اقدامات مستمر نبود و در هر فضایی دکل نصب شد.

چمران افزود: باید برای مدیریت این وضعیت و بهبود آن و همچنین رعایت قوانین، اخذ مجوز و پرداخت عوارض تدبیری اندیشیده شود. در غیر این صورت ناچار می شویم که  مصوبه ای را تصویب کنیم که دکل های بدون مجوز جمع آوری شون والبته مجوز تخریب این دکلها باید از سوی کمیسیون ماده ۱۰۰ صادر شود.

وی با ذکر مثالی تصریح کرد: در فضای میانی خیابان کشاورز دکل نصب شده در حالی که باید با مجوز، نصب دکل صورت می گرفت. شهر ما مملو از دکل است، در حالی که در شهرهای دیگر چنین رویه ای وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا