مجله خبریبورس و بازارمجلس و ارگان ها

از فعالیت بنگاه‌های غیرمجاز مسکن در تهران جلوگیری می‌شود

استاندار تهران ضمن تاکید بر لزوم جلوگیری از فعالیت بنگاه های غیرمجاز گفت: سازمان‌های بازرسی، شهرداری‌ها و سازمان‌های تأمین‌کننده زیرساخت‌ها نسبت به شناسایی خانه‌های خالی اقدام کنند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، علیرضا فخاری پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای مسکن استان تهران که با حضور اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، محبت‌خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و دیگر اعضا برگزار شد، طی سخنانی گفت: شهرداری‌ها نسبت به شناسایی واحدهای بلااستفاده به صورت تجمیعی اقدام و اطلاع‌رسانی کنند تا وضعیت آنها تعیین تکلیف شود.

وی افزود: اداره مالیات به عنوان دستگاه ناظر، نسبت به صدور برگ تشخیص به فوریت اقدام کند.

استاندار تهران با اشاره به لزوم شناسایی بنگاه‌های غیرمجاز جهت جلوگیری از فعالیت آنها خاطرنشان کرد: شهرهای جدید استان تهران، مکلف به صدور اخطار نسبت به خانه‌های خالی هستند که صاحبان آنها برای تحویل واحد مراجعه نمی‌کنند، چرا که هزینه نگه‌داشت چنین خانه‌هایی به شرکت‌های عمران تحمیل می‌شود.

فخاری سپس خاطرنشان کرد: سازمان‌های بازرسی، شهرداری‌ها و سازمان‌های تأمین‌کننده زیرساخت‌ها نسبت به شناسایی خانه‌های خالی در شهرها و شهرک‌ها تمرکز کنند تا قانون مالیات بر خانه‌های خالی به طور جدی اعمال شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا