مجله خبریبورس و بازار

تسهیلات طرح “تابش” بانک مسکن تا سقف ۲ میلیارد ریال افزایش یافت

بانک مسکن به مشتریانی که در طرح تابش این بانک سپرده‌گذاری کنند تا سقف ۲ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌کند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، طرح تابش از جمله طرح های خاص تسهیلاتی بانک مسکن است که برای نخستین بار در سال گذشته با هدف رفع نیازهای اساسی مشتریان ارائه شد تا آنان بتوانند با سپرده گذاری در این طرح و بعد از گذشت دست‌کم ۶ ماه، از تسهیلات این طرح تا سقف مشخص استفاده کنند.

در طرح تابش که با حداقل مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال افتتاح می شود، مشتریان پس از گذشت ۶ ماه از زمان سپرده گذاری به میزان مبلغ سپرده خود یا در صورت تمایل و پس از گذشت سه ماه از زمان سپرده گذاری، به میزان نیمی از مبلغ سپرده خود تسهیلات این طرح را تا سقف مشخص دریافت می کنند.

مدت بازپرداخت این تسهیلات در صورت استفاده در بخش مسکن حداکثر پنج سال و با نرخ سود ۱۹ درصد و در صورت استفاده در بخش‌های دیگر، حداکثر سه سال و با نرخ سود ۱۸ درصد در نظر گرفته شده است.

مشتریان در صورت عدم تمایل به استفاده از این تسهیلات، می‌توانند امتیاز آن را به بستگان درجه یک خود منتقل کنند تا آنها از تسهیلات طرح تابش بهره‌مند شوند.

پیش از این سقف تسهیلات پرداخت شده به مشتریان در قالب طرح تابش یک میلیارد ریال بود که در حال حاضر به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا