مجله خبریبورس و بازارراه و شهرسازی

بانک مسکن هرمزگان سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان وام نهضت ملی پرداخت کرد

مدیر امور شعب بانک مسکن هرمزگان گفت: نزدیک به سه‌ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان وام برای احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن توسط این بانک در استان پرداخت شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، موسی رحیمی افزود: این مبلغ برای حدود هشت هزار واحد مسکونی پرداخت شده و در برخی موارد متمم‌هایی نیز وجود دارد که بانک مسکن درحال پرداخت آن‌ها است.

وی ادامه داد: شاید بتوان ادعا کرد این میزان پرداخت برابر با پرداختی‌های یک بانک در کشور است و پرداخت وام‌های واحدهای مسکونی این طرح ملی تکلیف شبکه بانکی و همه بانک‌ها است.

مدیر امور شعب بانک مسکن اظهار کرد: همه اعضای شبکه بانکی موظف‌اند ۲۰ درصد تسهیلات پرداختی را وارد این بخش کنند تا مردم سریع‌تر صاحب‌خانه شوند و شرایط‌ شان در برآورده شدن این نیاز اولیه بهبود یابد.

رحیمی یادآورشد: وام‌های بانکی تمام واحدهای نهضت ملی مسکن پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده که در صورت نیاز واحدهای درحال ساخت به منابع مالی بیشتر باید از آورده مردم تامین شود.

وی گفت: این آورده نیز که توسط راه و شهرسازی اعلام می‌شود در مناطق مختلف باتوجه به شرایط متفاوت بوده و ممکن است در یک شهر پنج هزار میلیارد ریال و در شهر دیگر بسته به سازه و هزینه مصالح و دستمزدها و عوامل دیگر ۲ هزار میلیارد ریال شود.

احداث ۶۵ هزار واحد شهری و روستایی طرح نهضت ملی مسکن در استان هرمزگان تکلیف شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا