مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

اعطای ۹۰ میلیون تومان وام برای اسکان موقت ساکنان بافت فرسوده اصفهان

اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اعطای وام ۹۰ میلیون تومانی به مالکان بافت‌های فرسوده استان برای اسکان موقت در طرح بازآفرینی شهری خبرداد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، علیرضا قاری‌قرآن با اشاره به اهمیت نوسازی در بافت فرسوده، اظهار داشت: برای تسهیل اسکان موقت ساکنان بافت‌های فرسوده در دوره نوسازی، ساکنان می‌توانند با وام ودیعه مسکن خانه‌ای را اجاره کنند.

وی افزود: مبلغ این وام قرض‌الحسنه با بازپرداخت سه ساله به ۹۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند برای بهره‌مندی از این وام به سامانه ارائه تسهیلات بافت فرسوده و ودیعه اسکان موقت به نشانی https://facility.udrc.ir/login.php مراجعه کنند.

قاری قرآن خاطرنشان کرد: متقاضیان تسهیلات بافت فرسوده باید ابتدا استعلام موقعیت ملک در بافت فرسوده را انجام دهند که این امر در سامانه فوق امکان پذیر است. لذا متقاضیان پس از ورود به سامانه و انتخاب گزینه “استعلام موقعیت ملک در بافت فرسوده” از طریق کدپستی یا کدجام می‌توانند موقعیت ملک در بافت فرسوده را استعلام کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا