راه و شهرسازیمجله خبری

افتتاح ۱۳ هزار واحد مسکونی بافت‌های فرسوده در هفته دولت

به گزارش ساختمان آنلاین:   محمد آئینی در نشست خبری با یادآوری این‌که از سال 84 تاکنون 670 هزار واحد با تخریب 210 هزار بنا نوسازی شده است، اظهار کرد: در حوزه تسهیل صدور مجوزهای اداری، پروانه‌های نوسازی و تراکم ساخت، تدارک تسهیلات مالی نوسازی بافت‌های فرسوده و تسهیلات ویژه نوسازی بافت فرسوده اقدامات بسیار خوبی در دولت سیزدهم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: برای اولین 2100 میلیارد تومان برای این کار در نظر گرفته شد که با 2100  از منابع بانک مسکن نیز این مبلغ به 4200 میلیارد تومان افزایش یافته است. 150 میلیون تومان به صورت سود صفر درصد پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: تاکنون حدود 26 هزار واحد به بانک مسکن معرفی شده است. در زمان حاضر 65 هزار واحد در محدوده بافت‌های فرسوده در حال ساخت است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از افتتاح  12990 واحد مسکونی در قالب 2739 پروژه احیای بافت‌های فرسوده همزمان با هفته دولت خبر داد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا