دیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

بازدید میدانی عضو شورای شهر از منطقه یازده تهران

به گزارش ساختمان آنلاین: مهدی عباسی عضو شورای اسلامی شهر تهران و رییس کمیسیون معماری و شهرسازی این شورا به همراه سید محمد موسوی، شهردار منطقه ۱۱ و معاون معماری و شهرسازی این منطقه با همراهی جمعی از فعالین اجتماعی محله هلال احمر و مدیران همراه از سطح محله هلال احمر و موضوعات مدنظر شهروندان بازدید کرد .

در طی این دیدار از اماکن بی دفاع شهری، ساختمان های رها شده، کارگاه های عمرانی، ایستگاه اتوبوس، بیمارستان کودکان واقع در محله هلال احمر، بازار میوه و تره بار، مسجد محله هلال احمر، راسته فروش لوازم خانگی، ایستگاه مترو و بوستان بزرگ رازی توسط عضو‌شورای شهر تهران بازدید به عمل آمد .

مردم محله های مرکزی تهران‌در دیدار های محلی با رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه۱۱ در خصوص معضلات و موضوعات مدنظر خود به گفت و گو پرداختند .

در طی این بازدید موضوعات مدنظر احصا شد و چالش های حوزه معماری و شهرسازی منطقه۱۱ توسط معاون این منطقه بیان شد تا به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر در منطقه۱۱ و جلب رضایت عمومی اقدام شود .

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا