مجله خبریبورس و بازار

بازار مسکن چه زمانی از رکود خارج می شود؟

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: اکنون فصل نقل و انتقالات گذشته و همه ساکن شده اند و کسی را نداریم که بگوید من در خیابان مانده ام و خانه پیدا نکرده ام، اما شاهد تغییر منطقه چه رو به بالا و چه رو به پایین بوده ایم.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از اطلاعات آنلاین، کیانوش گودرزی رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران درخصوص وضعیت خرید و فروش ملک در تهران گفت: شاید کسانی باشند که یک مقدار پول پس انداز کرده اند و می خواهند ملک خود را تبدیل به احسن کنند و یا محل زندگی را تغییر دهند، اما در کل می شود گفت که بازار مسکن در حالت رکود کامل است.

گودرزی افزود: وقتی بازار مسکن وارد فاز رکود می شود، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و محرک هایی وجود نداشته باشد که بازار مجدد به رکود برود، یک سال طول می کشد تا بازار مسکن خودش را بازیابی کند و به روال عادی بازگردد.

وی ادامه داد: به دلیل فعالیت یک عده سودجو که منافع شخصی خودشان را دنبال می کنند، طی چند ماه از وسط اردیبهشت تا پایان مرداد یک بحران مسکن اتفاق می افتد؛ اما اکنون فصل نقل و انتقالات گذشته و همه ساکن شده اند و کسی را نداریم که بگوید من در خیابان مانده ام و خانه پیدا نکرده ام، اما شاهد تغییر منطقه چه رو به بالا و چه رو به پایین بوده ایم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا