صنایع ساختمانیمجله خبری

کارخانه سیمان ری همچنان تعطیل است

به گزارش ساختمان آنلاین: حسین توکلی کِجانی افزود: مخازن مازوت کارخانه سیمان ری نیز پلمب شده و تاکنون هیچ گونه مازوتی به عنوان سوخت استفاده نشده است.

وی اظهارداشت: کارخانه‌های شن و ماسه و بتن تعطیل هستند و امروز نیز یک واحد تولید بتن پلمب شد ضمن اینکه نیروگاه گازی ری نیز غیر فعال است.

معاون استاندار تهران افزود: ما پس از پایداری شرایط آلودگی هوا و افزایش شاخص‌های آلایندگی، مصوبات ابلاغی کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران را در شهرستان ری اجرا کرده ایم.

توکلی کِجانی گفت: با توجه به اینکه در شهرستان شاخص‌های آلایندگی بالاست تلاش کردیم همکاران اداره محافظت محیط زیست شهرستان اقدامات لازم را برای جلوگیری از فعالیت کارخانه‌های آلاینده، انجام دهند.

وی اظهارداشت: ما در خصوص کارخانه ری تلاش می‌کنیم گاز مورد نیاز را تامین کنیم و تا زمانی که شرایط آلودگی هوا بهبود پیدا نکند اجازه استفاده از مازوت داده نمی‌شود.

فرماندار شهرستان ری گفت: شاخص‌هایی که از سه نقطه شهرستان گرفته می‌شود در برخی از ساعات شبانه روز عمدتا بالاست و سفارش ما به مردم این است که به توصیه‌هایی که اورژانس برای زمان آلودگی هوا اعلام کرده است، عمل کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا