مجله خبریبورس و بازارمجلس و ارگان ها

وزیر راه: بازار مسکن را کنترل می‌کنیم

وزیر راه و شهرسازی گفت: ‌تلاش می‌کنیم هم در بخش زمین، هم در بخش الحاق به محدوده های شهری و در بخش روستایی عرضه قابل توجهی باشد تا در کنار پاسخ به متقاضیان، قیمت بازار را کنترل کنیم.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، مهرداد بذرپاش با بیان اینکه هم اکنون ۱۷ هزار واحد در شهر صدرا با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است گفت: از امروز هم ساخت ۵۵ هزار واحد مسکونی در استان شروع می‌شود.

وی از آماده‌سازی ۱۶۴۹ قطعه زمین برای طرح جوانی جمعیت در فارس خبر داد.

بذرپاش از افتتاح ۱۰۱ کیلومتر بزرگراه در استان فارس خبر داد و تصریح کرد: امروز علاوه بر آزادراه شیراز اصفهان که روز گذشته افتتاح شد، ۱۰۱ کیلومتر بزرگراه نیز افتتاح می‌شود.

وی سرمایه‌گذاری این پروژه را حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در هشت سال قبل از دولت سیزدهم انباشتگی تقاضا در بخش مسکن داشتیم و به گواه آمارها عرضه حداقل بود و پیک قیمت را تجربه کردیم که این یک اتفاق ناگوار بود، گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم که هم در بخش زمین، هم در بخش الحاق به محدوده‌های شهری، هم در بخش روستایی عرضه قابل توجهی باشیم تا در کنار پاسخ به متقاضیان، قیمت بازار را هم کنترل کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا