اخبار ساختمان آنلاینبورس و بازاردیدگاهمجله خبری

وزیر راه در راه کمیسیون عمران برای پاسخ‌گویی به مشکلات بازار مسکن

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با خبرنگار ساختمان آنلاین با بیان اینکه امروز بذرپاش وزیر راه وشهرسازی برای اولین بار بعد از رسیدن به مسند وزارت به کمیسیون عمران مجلس برای پاسخ گویی به سوالات نمایندگان خواهد آمد گفت: بسیاری از نمایندگان این کمیسیون از وزیر راه وشهرسازی در خصوص برنامه های خود در حوزه اجرای طرح نهضت ملی مسکن را دارد که برنامه های این وزارت خانه در حوزه اجرای این طرح چیست را باید پاسخ گو باشند.

او ادامه داد: متاسفانه در چند وقت اخیر این وزارت خانه در خصوص برنامه های خود برای کنترل بازار مسکن چیزی اعلام نکرده است بنابراین باید در این زمینه پاسخ گو باشد و اینکه چه تدابیری برای کنترل قیمت ها در این بخش دارد.

شاکری با بیان اینکه افزایش قیمت مسکن در این چند ماه اخیر ارتباطی به بحث ارز ندارد گفت: در چند ماه گذشته حضور دلالان و سوداگران در این بازار بسیار پر رنگ شده و این خود می تواند زنگ خطری برای آینده بازار مسکن باشد چراکه برخی تصور می کنند که این بازار به دلیل نرخ ارز افزایش یافته اما باید بگوییم که این بازار به دلیل هجوم سوداگران و دلالان دچار رشد قیمتی شده است.

او گفت: دولت باید با افزایش میزان عرضه و تولید مسکن و از سوی دیگر مدیریت و برنامه ریزی دقیق تر بتواند این بازار را سروسامان دهد. عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: امروز باید ببنیم با ورود وزیر راه وشهرسازی به کمیسیون عمران چه برنامه و تدابیری برای بهبود و تقویت این بازار دولت دارد و برچه اساسی می تواند بازار مسکن را به سمت رونق هدایت کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا