اخبار ساختمان آنلاینبورس و بازارمجله خبری

اجاره‌های نجومی همچنان در بازار مسکن یکه‌تازی می‌کند 

عبدالله اوتادی عضو هئیت مدیره اتحادیه مشاوران املاک کشور در گفت وگو  با خبرنگار ساختمان آنلاین با بیان اینکه بازار مسکن در حال حاضر به سمت افزایش قیمت در حال پیشروی است گفت: بازار اجاره به دلیل آنکه از بازار مسکن تبعیت می کند بنابراین با کوچکترین  افزایش قیمت این بازار هم از آن تاثیر می گیرد.
او ادامه داد: قیمت های اجاره در برخی از مناطق شمالی تهران با نرخ های نجومی همراه شده که همین امر خود باعث نگرانی بسیاری از متقاضیان شده است.
عضو هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک کشور با تاکید بر اینکه باید در  بازار مسکن  عرضه و تقاضا با یکدیگر برابری داشته باشد افزود: این بازار باید به تعادل برسد تا بازار اجاره کمی با روند مناسب قیمتی همراه شود.
او اظهار کرد: متاسفانه دولت حتی با پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن هم نتوانست این بازار را به ثبات و آرامش قیمتی برساند وهمین امر خود بر افزایش قیمت ها در بازار اجاره‌ به ویژه در برخی از شهرستان ها اثر گذاشته است.
اوتادی بیان کرد: بازار مسکن در حال  حاضر نیازمند تدابیری برای کنترل قیمت ها است و  متاسفانه در چنین شرایطی همواره دولت و مسئولان مشاوران املاک را عامل گرانی اجاره و افزایش قیمت می دانند در حالی که در این بخش مشاوران املاک نقشی برای گران کردن ندارند.
عضو هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک کشور بیان کرد: دولت باید به وعده های داده شده در این بخش جامه عمل بپوشاند تا بازار مسکن به سمت آرامش هدایت شود.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا