مجله خبریبورس و بازار

بررسی طرح ساماندهی بازار اجاره‌بها به کجا رسید؟

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تلاش می کنیم بررسی طرح ساماندهی املاک مسکونی پیش از آغاز تابستان و فصل جا به جایی مستاجران در سال ۱۴۰۲ تکمیل شده و در مرحله اجرا باشد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از بازار، اقبال شاکری، در خصوص آخرین وضعیت طرح ساماندهی بازار اجاره بها املاک مسکونی گفت: بررسی این طرح در مرکز پژوهش ها به اتمام رسیده و در کمیته تخصصی کمیسیون عمران نیز چکش کاری شده است که در هفته ‌های پیش رو پس از بررسی در کمیسیون به صحن علنی ارسال خواهد شد.

نماینده تهران، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس عنوان کرد: تلاش می کنیم بررسی طرح ساماندهی املاک مسکونی پیش از آغاز تابستان و فصل جا به جایی مستاجران در سال ۱۴۰۲ تکمیل شده و در مرحله اجرا باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: با اجرای طرح مذکر تمام معاملات مسکن اعم از خرید، فروش، رهن و اجاره در سامانه ها و سکوهای اطلاعاتی بدون مراجعه به مشاوران املاک ثبت خواهد شد، این امر یکی از نوآوری های طرح ساماندهی بازار مسکن بوده و هیچ مداخله در بازار صورت نمی گیرد. اگر قراردادها مطابق با قانون بسته شود، بازار اجاره بها به ثبات نسبی خواهد رسید.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا