مجله خبریبورس و بازار

انبوه‌سازی، املاک و مستغلات در رتبه نخست معاملات فرابورس

گروه انبوه‌سازی، املاک و مستغلات با ۴۲ هزار و ۸۷۸ میلیارد ریال داد و ستد، رتبه نخست ارزش معاملات بازار فرابورس ایران را در یازدهمین ماه امسال به خود اختصاص داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم، نگاهی به کارنامه فرابورس ایران در یازدهمین ماه امسال نشان می‌دهد طی 19روز معاملاتی تعداد 141 میلیارد و 608 میلیون ورقه بهادار در 6 میلیون و 812 هزار نوبت به ارزش 10987 هزار و 712 میلیارد ریال در بازارهای فرابورس خرید و فروش شده است.

این در حالی است که شاخص کل فرابورس نیز که معاملات بهمن ماه امسال را از ارتفاع 21 هزار و 508واحد آغاز کرده بود با ثبت افت 6.8 درصدی، در پایان این ماه به ارتفاع 20 هزار و 43 واحد رسید.

این گزارش می افزاید: نگاهی هم به وضعیت صنایع مختلف در ماه گذشته در بازارهای فرابورس ایران نشان می‌دهد گروه انبوه‌سازی، املاک و مستغلات با 42 هزار و 878 میلیارد ریال دادوستد سهم 10 درصدی از ارزش معاملات فرابورس را به ثبت رسانده و در رتبه نخست این بازار در ماه گذشته قرار گرفته است.

محصولات غذایی و آشامیدنی بجز قند و شکر نیز با 31 هزار و 765 میلیارد ریال دادوستد معادل 8درصد، فلزات اساسی با 31 هزار و 404 میلیارد ریال دادوستد معادل 8 درصد، بانک‌ها و موسسات اعتباری با 30 هزار و 300 میلیارد ریال معادل 7 درصد، سرمایه‌گذاری‌ها با 28 هزار و 791 میلیارد ریال معادل 7 درصد و محصولات شیمیایی با 27 هزار و 801 میلیارد ریال معادل 7 درصد به ترتیب رتبه‌های دوم تا ششم ارزش معاملات فرابورس را در یازدهمین ماه سال 1401 از آن خود کرده‌اند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا