مجله خبریراه و شهرسازیصنایع ساختمانی

ارزیابی روش‌های تامین اراضی برای پروژه‌های ویلایی‌سازی

مدیرکل دفتر حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: روش‌های تامین اراضی در تمامی شهر‌ها و همچنین پروژه‌های ویلایی در تمامی بخش‌ها بررسی و ارزیابی شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تقی رضایی، مدیرکل دفتر حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: روش‌های تامین زمین، الحاق اراضی و تغییر کاربری‌ها برای طرح نهضت ملی مسکن، مولدسازی دارایی‌ها، توافقات و تفاهم‌نامه‌های مشترک، بازشماری منابع، اجرای آرشیو الکترونیکی اجرای پنجره واحد مدیریت زمین و نحوه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تمامی بخش های  پروژه های نهضت ملی مسکن امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گفته مدیرکل دفتر حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن  ماهیت حقوقی و اجرایی تفویض اختیارات ابلاغی و مسئولیت ادارات کل در انطباق قوانین و ضوابط با مصادیق و موضوعات حوزه املاک و حقوقی و چگونگی اعمال فسخ و ضرورت بازپس‌گیری اراضی موضوع تبصره ذیل ماده ۱۲ قانون جهش تولید مسکن به صورت کامل  در دوره های تخصصی بررسی خواهد شد.

او افزود: بررسی اراضی داخل محدوده ها و حریم شهرها و همچنین بررسی های انجام شده برای تامین اراضی جهت ساخت واحدهای ویلایی و کم طبقه از مهم ترین برنامه ها و بررسی‌های صورت گرفته در این حوزه است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا