اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

تحول شگرف در نوسازی بافت‌های فرسوده با اجرای بسته جامع شهرسازانه

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با اجرای طرح و بسته شهرسازانه شاهد تحول شگرفی در نوسازی بافت های فرسوده در کشور خواهیم بود.

محمد آیینی، مدیرعامل شرکت باز آفرینی شهری در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین با بیان اینکه بسته جامع شهرسازانه برای نوسازی بافت‌های فرسوده نقش بسیار موثری در اجرای طرح نوسازی بافت های فرسوده در کشور دارد گفت: با اجرای این طرح که در آن اقدامات بسیار موثری برای ورود سازندگان و انبوه سازان در نظر گرفته شده تا دو ماه آینده شاهد ایجاد تحول شگرف در نوسازی بافت های فرسوده خواهیم بود.

او ادامه داد: با اجرای طرح بسته شهرسازانه و ارائه تراکم های تشویقی برای سازندگان و دادن پارگینگ ها که خود زمینه ساز کاهش پارگینگ های مزاحم می شود و همچنین کاهش بورکراسی های اداری که باعث می شود، سازندگان با انگیزه بیشتری برای ورود به این طرح اقدام کنند.

آیینی بیان کرد: اجرای چنین اقداماتی در قالب بسته های شهرسازانه برای جذب سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در بافتهای فرسوده بسبار موثر است و جتی دامنه اثر گذاری آن در برخی از مواقع از پرداخت تسهیلات بیشتر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: با اجرای این طرح تا چند ماه آینده شاهد ایجاد یک تحول شگرف در حوزه نوسازی بافت های فرسوده در بسیاری از مناطق کشور خواهیم بود. او گفت: کاهش مدت زمان صدور پروانه ساختمانی هم در این بخش خود می تواند اثر گذاری بسیاری در اجرای این طرح داشته باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا