بورس و بازارمجله خبری

اجاره‌خانه در جنوب تهران چند؟

به گزارش ساختمان آنلاین:    مناطق ۹ تا ۲۰ به عنوان مناطق جنوبی شهر تهران، مقصد خرید واجاره مسکن بخش قابل‌توجهی از متقاضیان مسکن پایتخت است.

تحقیقات میدانی از کمبود فایل اجاره در بازار مسکن مناطق جنوبی حکایت دارد ضمن آنکه سطح اجاره‌‌‌بهای پیشنهادی در این مناطق عموما در سطحی فراتر از توان مستاجرها قرار گرفته است.

مشخصات فایل‌‌‌های عرضه شده به بازار مسکن مناطق جنوبی شهر تهران نشان می‌دهد هم‌‌‌اکنون مبلغ رهن هر مترمربع واحدهای مسکونی عرضه شده به بازار اجاره در این مناطق، بین دو میلیون و۵۰۰‌هزار تومان تا چهار‌میلیون تومان در نوسان است. این میزان بسته به محله‌‌‌و منطقه‌‌‌ای که واحد اجاره‌‌‌ای در آن واقع شده است، سن بنا، امکانات واحد و سایر مشخصات مرتبط، متفاوت است.

موارد محدودی از فایل‌‌‌های معرفی شده به بازار اجاره مناطق جنوبی نیز با شرایط اجاره‌‌‌بهای کمتر یا بیشتر از بازه اعلام شده، به متقاضیان عرضه شده‌‌‌ است. عمده واحدهایی که مبلغ رهن کامل هر مترمربع از آنها کمتر از ۵/ ۲‌میلیون تومان است واحدهایی هستند که یا در محلات جنوبی‌‌‌تر و ضعیف‌‌‌تر شهر واقع شده‌‌‌اند، یا عمربنای بالایی دارند یا فاقد امکانات رفاهی همچون آسانسور، انباری و پارکینگ هستند.

همچنین در برخی از مناطق جنوبی که نسبت به سایر محلات جنوب شهر تهران مرغوب‌‌‌تر هستند مواردی یافت می‌شود که رهن هر مترمربع واحد مسکونی در آنها بالاتر از ۴‌میلیون تومان است. عمده این واحدها، واحدهای مسکونی کم‌‌‌سن و سال یا نوساز هستند که در محلات مرغوب‌‌‌تر جنوب تهران قرار داشته و از عمده امکانات یا تمام امکانات واحدهای مسکونی (انباری، پارکینگ وآسانسور) برخوردار هستند.

در جدول زیر برخی از تازه‌‌‌ترین فایل‌‌‌های عرضه شده به بازار اجاره مسکن در مناطق ومحلات جنوبی شهر تهران درج شده است. این فایل‌‌‌ها روز گذشته با شرایط رهن کامل به بازار اجاره مسکن شهر تهران عرضه شدند.

768

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا