راه و شهرسازیصنایع ساختمانیمجله خبری

آغاز عملیات اجرایی خط انتقال فاضلاب مسکن مهر ۱۲۳۲ واحدی پیشوا

به گزارش ساختمان آنلاین:  این پروژه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال به طول ۴۵۰۰ متر در ابتدای تابستان ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد.

ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار پیشوا در جمع خبرنگاران بیان کرد: این پروژه از پروژه‌های بسیار مهمی است که علاوه بر مباحث زیست محیطی ، ظرفیت تصفیه‌خانه را برای ایجاد و تولید پساب مورد نیاز افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: با انجام کلنگ زنی، بلافاصله عملیات اجرایی  پروژه آغاز می‌شود و از پیمانکار انتظار داریم تا کار را با سرعت و به گونه‌ای که کمترین زحمت را برای مردم ایجاد کند، پیش ببرد.

سرپرست فرمانداری پیشوا افزود: در اجرای اتصال فاضلاب منازل به شبکه اصلی تصفیه‌خانه هر آنچه فرمانداری بتواند، کمک می‌کند و شهرداری، ادارات و سایر دستگاه‌ها نیز پای کار هستند.

تاجیک نوری عنوان کرد: خدمات‌رسانی، بهترین هدیه‌ای است که در اعیاد ملی و مذهبی می‌توان به مردم اهدا کرد و در سالروز مبعث پیامبر عظیم‌الشان اسلام نیز این پروژه در راستای کسب رضایت مردم آغاز شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا