بورس و بازارراه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

طرح کنترل اجاره‌بهای مسکن در مجلس به کجا رسید؟

به گزارش ساختمان آنلاین:  محمدحسین فرهنگی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده ۱۶۱ آیین‌نامه داخلی مجلس بیان کرد: در زمینه اجاره‌بهای مسکن، مجلس شورای اسلامی دو فوریت طرحی را به تصویب رساند که به کمیسیون ارجاع شد اما اکنون با گذشت سه ماه هنوز هیچ خبری از این طرح نیست و گویا کمیسیون به طور فعال به این طرح رسیدگی نمی‌کند و این موضوع با آیین‌نامه مجلس شورای اسلامی مغایرت دارد.

نماینده تبریز در ادامه اظهار کرد: موضوع اجاره بهای مسکن بخش مهمی است که سران قوا در این زمینه مصوباتی داشتند که برخی از موضوعات در آن مبهم مانده است. انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر نحوه رسیدگی به آن تعیین تکلیف شود.

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر فرهنگی بیان کرد: این طرح پس از تصویب دو فوریت یک بار به صحن آمد و مجددا بازگشت اما در نوبت دوم نیز برای بازگشت به صحن تاخیر داشتند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا