بورس و بازارمجله خبری

قیمت‌های باورنکردنی اجاره‌خانه در تهران

به گزارش ساختمان آنلاین:  بررسی فایل املاک استیجاری نشان می‌دهد، این روزها یافتن آپارتمان‌هایی با اجاره ماهانه زیر پنج میلیون تومان از هر کاری در شهرهای بزرگ سخت‌تر است و باید از چند میلیون تا چند صد میلیون تومان به عنوان ودیعه نیز در نظر بگیرد.

کمترین میزان ودیعه متعلق به واحد ۷۱ متری در نظام آباد است که با ۵۰ میلیون تومان ودیعه باید ماهانه پنج میلیون تومان اجاره بپردازید.

در جایگاه دوم یک واحد ۵۰ متری، ۱۴ ساله در شمس آباد قرار دارد که مالک ودیعه ۱۰۰ میلیونی و اجاره‌ماهانه سه میلیون تومانی درخواست کرده است.

در رتبه سوم هم یک آپارتمان ۵۰ متری در نارمک قرار دارد که با ودیعه ۱۳۵ میلیونی و اجاره یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی می‌توان آن را رهن و اجاره کرد.

گران‌ترین فایل هم یک واحد ۱۶۰ متری نوساز در جنت آباد شمالی است که یک میلیارد تومان به عنوان ودیعه و ماهانه سه میلیون تومان بابت اجاره باید بپردازید.

در رتبه بعدی هم یک واحد ۱۴۵ متری، ۱۰ ساله در سعادت آباد قرار دارد که مالک ماهانه پنج میلیون و ودیعه ۹۰۰ میلیونی درخواست کرده است.

در خیابان قائم مقام هم یک آپارتمان ۱۳۶ متری با اجاره ماهانه سه میلیونی و ودیعه ۸۰۰ میلیونی آگهی شده است.

 

همشهری آنلاین

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا