راه و شهرسازیمجله خبری

نتایج انتخابات هیات مدیره اتحادیه املاک

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، در پی به حدنصاب نرسیدن تعداد آرای مرحله اول انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف مشاوران املاک شهر تهران در روز ۷ شهریورماه، امروز سه‌شنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۱ دور دوم انتخابات توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران برگزار شد و تعداد آرا به حدنصاب رسید.

بر این اساس هفت نفر به عنوان اعضای هیات مدیره و یک نفر به عنوان بازرس اتحادیه صنف مشاوران املاک شهر تهران انتخاب شدند. نتایج انتخابات به ترتیب بیشترین آرا به این شرح است:

هیات مدیره: ۱- کیانوش گودرزی ۲- داوود بیگی‌نژاد ۳- عبدالله اوتادی ۴- سمانه محرمی نمین ۵- مهدی کرباسیان ۶- سعید لطفی ۷- عیسی آقایاری

بازرس: احمد آذری

طبق قانون انتخابات اصناف، فردی که بالاترین رای را بیاورد، ریاست اتحادیه را بر عهده خواهد گرفت. در پی این انتخابات  مصطفی‌قلی خسروی که تا کنون رییس اتحادیه مشاوران املاک بود این مسوولیت را به کیانوش گودرزی که بالاترین رای را در این انتخابات کسب کرد واگذار خواهد کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا