بورس و بازارمجله خبری

آپارتمان‌های نوساز جنوب تهران چه قیمتی دارند؟

به گزارش ساختمان آنلاین:  قیمت آپارتمان‌های نوساز جنوب شهر تهران محدوده قیمتی وسیعی دارد و در حال حاضر بهای هر مترمربع آپارتمان نوساز در جنوب تهران از حدود متری ۱۵ میلیون تومان در میدان خراسان شروع می شود و تا حدود متری ۴۰ میلیون تومان در شهرک راه آهن می رسد.

البته مشاوران املاک این محلات می گویند که قیمت املاک نوساز در یک محله هم ممکن است با هم تفاوت داشته باشد و این موضوع به مصالح ساختمانی به کار رفته در آن، امکانات ساختمان و وضعیت جغرافیایی آن بستگی دارد.

با این حال برخی محلات جنوبی تهران قیمت بالاتری دارند و به عنوان مثال قیمت هر مترمربع مسکن نوساز در محله شهرک راه آن به بیشتر از دو برابر قیمت مسکن در محله میدان خراسان می رسد.

در ادامه قیمت تعدادی از آپارتمان های نوساز جنوب شهر تهران را با استناد به آخرین فایل های فروش مشاوران املاک را می بینید:

جنوب تهران

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا