بورس و بازاردیدگاهراه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

شورای شهر به دنبال برگزاری نشست با اعضای هیات مدیره نظام مهندسی

به گزارش خبرنگار ما محمد آقامیری نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل  شورای شهر تهران ضمن بیان مطلب فوق در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ساختمان آنلاین گفت: شورای شهرتهران یکسری دغدغه ها درباره کیفیت ساخت و سازها و همچنین سایر مسایل مرتبط با ساخت و ساز را دارد و با تشکیل نشست مشترک با اعضای هیات مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به دنبال طرح و انتقال این دغدغه ها با اعضای مذکور است.

عضو شورای شهرتهران تصریح کرد: از جمله شاخص ترین دغدغه های شورای شهر تهران در حوزه ساخت و ساز موضوع نظارت،کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی و راهکارهای افزایش کیفیت ساختمانها است.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل  شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شورای شهر تهران به دنبال آن است که در طرح جهش تولید مسکن با دولت رایزنی کند و بخشی از ظرفیت این طرح را به سمت نوسازی بافتهای فرسوده هدایت کند خاطرنشان ساخت: با توجه به برنامه دولت برای تولید سالیانه یک میلیون واحد مسکونی در قالب طرح جهش تولید مسکن و با در نظرگرفتن ضرورت احیای بافتهای فرسوده، به دنبال آن هستیم که شرایطی فراهم شود که با اخذ مشوق هایی از دولت،بخشی از سرانه طرح جهش تولید مسکن در بافتهای فرسوده اجرایی شود.

وی همچنین درباره ضرورت بکارگیری مجریان ذی صلاح در ساخت و سازها گفت: بکارگیری مجریان ذی صلاح که سبب افزایش کیفی سازی می شود نیز یکی از دغدغه های شورای شهر تهران است که طی نشست مشترک با اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی نیز این موضوع مورد رسیدگی قرارخواهد گرفت.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا