بورس و بازارراه و شهرسازیمجله خبری

گروه سنی غالب در موجودی آپارتمان‌‌های نقلی

به گزارش ساختمان آنلاین:  بررسی موتورهای جست‌وجوی معتبر ملکی حکایت از آن دارد که آپارتمان‌‌های کوچک‌‌متراژ با مساحت تا 50 مترمربع در نواحی مختلف شهر برای فروش عرضه شده است، اما جنس سنی این عرضه عمدتا چند سال ساخت و اغلب با سن بنای دورقمی، با غلبه واحدهای مسکونی 10 تا 20 سال ساخت است.

6

این گروه سنی را اغلب واسطه‌های ملکی با عنوان «به قیمت رسیده» خطاب می‌کنند، از این جهت که حباب قیمتی متعلق به واحدهای نوساز را ندارند و فروشندگان آنها که در بسیاری از موارد از جنس تبدیل به احسنی هستند، فروشنده واقعی به شمار می‌‌آیند؛ در نتیجه قیمت پیشنهادی فروش اعلامی از سوی آنها در مقایسه با سایر واحدهای فروشی قدری مناسب‌‌تر است. در واقع فروشندگان واحدهای نقلی که قصد تبدیل به احسن ملک خود را به لحاظ متراژ یا موقعیت منطقه‌‌ای دارند، اغلب با توجه به اینکه در نقطه دیگری واحد مسکونی مدنظر خود را برای معامله بعدی انتخاب کرده‌‌اند، بیش از سایر فروشنده‌ها حاضر به انعطاف قیمتی و ارائه تخفیف هستند. بررسی قیمت‌‌های پیشنهادی فروش آپارتمان‌‌های مسکونی تا 50 مترمربع نشان می‌دهد در گروه سنی 10 تا 20 سال ساخت قیمت‌‌های پیشنهادی اغلب معقول و متناسب با سطح انتظار جست‌وجوگران است، اما در عین حال در مواردی هم قیمت‌‌های پیشنهادی تند در این فایل‌‌ها مشاهده می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا