اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

سازندگان ملزم هستند از آب غیرشرب برای ساختمان‌سازی استفاده کنند

مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه مراکزی برای توزیع آب شرب وجود دارد که به صورت تانکری برای ساخت وساز آب غیر شرب را توزیع می کنند در عین حال گفت: ساختمانهای قدیمی و فرسوده می‌توانند با پمپ گذاشتن فشار آب را در طبقات بالا تامین کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین روز یکشنبه در دویست و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ،محسن اردکانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آبی که در تهران توزیع می‌شود نیاز به تصفیه مجدد بصورت خانگی ندارد و بالاتر از حد استاندارد است، گفت: ما در توزیع آب، استاندارد شرب را رعایت می کنیم.

وی ادامه داد: آب شرب توزیعی در تهران از ۳۸ منبع، تایید و کنترل استاندارد می‌شود و کاملا بهداشتی است.

اردکانی تاکید کرد: برخی املاح موجود در آب شرب تهران هم کاملا مفید بوده و خطری ایجاد نمی‌کند.

وی درباره تامین میزان فشار آب متعارف در ساختمانهای چند طبقه تهران، گفت: در ماده ۲۶ مقررات این موضوع پیش بینی شده و اقدامات لازم در این باره انجام می‌شود؛ این امر در ساختمان جدید بیشتر جاری است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران یادآور شد: ساختمانهای قدیمی و فرسوده هم می‌توانند با پمپ گذاشتن فشار آب را در طبقات بالا تامین کنند.

اردکانی خاطرنشان کرد: امسال چند تصفیه خانگی جدید به شبکه توزیع آب اضافه می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا