بورس و بازارمجله خبری

آپارتمان‌های یک میلیاردی در تهران

به گزارش ساختمان آنلاین:  هنوز در بازار آپارتمان‌های جنوب شهر تهران گزینه های زیر یک میلیارد تومان پیدا می شود. هرچند این گزینه ها محدود هستند اما آپارتمان های قدیمی دهه 70 یا دهه 80 که متراژ کوچک دارند زیر یک میلیارد تومان خرید و فروش می شوند. البته به شرط اینکه این آپارتمان ها بازسازی نشده باشند وگرنه هزینه بازسازی این ساختمان ها به قیمت تمام شده آن اضافه می شود و این آپارتمان ها نسبت به گزینه های مشابه خود گران تر است.

بهای هر مترمربع این آپارتمان ها یعنی آپارتمان های قدیمی و بازسازی نشده معمولا از حدود 11 میلیون تومان شروع می شود و به 17 تا 18 میلیون تومان می رسد.

مشاوران املاک می گویند به دلیل کاهش قدرت خرید مردم این آپارتمان ها متقاضی زیادی دارند و بنابراین پیدا کردن این گزینه ها چندان ساده نیست و گاهی ممکن است یک گزینه ارزان قیمت جنوب شهر به سرعت و پس از آگهی شدن به فروش برسد.

 

در ادامه قیمت تعدادی از آپارتمان های جنوب شهر را با استناد به آخرین فایل های فروش مشاوران املاک تهران را می بینید:

 آپارتمان های یک میلیاردی در تهران

پریسا شاکری

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا