بورس و بازارمجله خبری

آپارتمان‌های نقلی تهران چند؟

به گزارش ساختمان آنلاین: در پیروزی که به عنوان یکی از مناطق محبوب تهران معرفی می‌شود و دسترسی خوبی به امکانات رفاهی و مراکز خرید دارد، خانه ای ۵۱ متری که ۱۵ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۱ خواب دارد، ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان ارزش دارد.

در پونک خانه‌ای ۶۶ متری که ۳ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۱ خواب دارد، ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین خانه‌ای ۶۴ متری در همین منطقه که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خواب داشته باشد، ۳ میلیارد تومان قیمت دارد.

برای خرید خانه ای ۵۹ متری در جیحون که ۲ خواب داشته باشد و ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد سرمایه ای معادل ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان نیاز است.

بودجه لازم برای خرید واحد آپارتمانی ۶۸ متری در سعادت‌آباد که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خواب داشته باشد ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

ارزش واحدی نوساز در مجیدیه که متراژ آن ۷۰ متر باشد و ۱ خواب داشته باشد، ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان است.

همچنین واحدی ۶۸ متری در امیر‌آباد که ۱۴ سال عمر داشته باشد و ۲ خوابه باشد، ۳ میلیارد تومان قیمت دارد.

برای خرید واحدی ۶۵ متری در سلسبیل که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خواب داشته باشد، مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان لازم است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

اقتصاد آنلاین

آپارتمان‌های نقلی تهران چند؟

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا