مجله خبریراه و شهرسازی

باز شدن گره ترافیکی شمال کشور با آزادراه منجیل رودبار

به گفته وزیر راه و شهرسازی، افتتاح آزادراه رودبار - منجیل گره ترافیکی چند ساله عبور مسافران شمال کشور را باز خواهد کرد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، مهرداد بذرپاش در توییتی نوشت: افتتاح آزادراه رودبار منجیل گره ترافیکی چند ساله عبور مسافران شمال کشور به‌ویژه استان گیلان را باز خواهد کرد. انشالله این پروژه ملی در آستانه سال جدید و ماه مبارک رمضان با حضور ریاست محترم جمهور تقدیم مردم عزیز خواهد شد.

آزادراه منجیل-رودبار باقی‌مانده آزادراه قزوین-رشت است که به‌دلیل شرایط خاص خود با برخورداری از تونل‌ها و پل‌های زیاد، به زعم مسئولان یکی از پیچیده‌ترین و سخت‌ترین آزادراه‌های کشور به شمار می‌رود. در عین حال مردم شهرستان رودبار در پیک ترافیک دچار مشکلات فراوانی می‌شوند و اهالی برخی از روستاها تا رسیدن به شهر چندین ساعت در ترافیک می‌مانند.

تکمیل هشت کیلومتر آزادراه منجیل – رودبار بسیار حائز اهمیت است که در ۱۲ سال گذشته اگرچه بارها وعده به سرانجام رسیدن آزادراه قزوین – رشت مطرح بوده، اما تا کنون این وعده عملی نشده است. حالا به نظر می‌رسد این وعده در حال عملی شدن است.

بدین‌ترتیب خیراله خادمی – مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور- از افتتاح آزادراه منجیل-رودبار در روز دوشنبه با حضور رئیس جمهور خبر داد و گفت:‌ این آزادراه به‌عنوان سومین وعده دولت در افتتاح مسیرهای آزادراهی کشور آماده بهره‌برداری است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا