مجله خبریبورس و بازار

ریزش قیمت مسکن به فردیس رسید/ بازار راکد و بدون‌ مشتری

ریزش قیمت‌ها در بازار مسکن این بار به فردیس در استان البرز رسید و در حالی که آمارها نشان‌دهنده کاهش قیمت در این شهر است، اما بازار در رکود کامل است و خریدار چندانی نیز وجود ندارد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، در بازدید میدانی از تعدادی از مشاوران املاک فعال در فردیس، عرضه بیشتر از تقاضا بوده و صاحبان املاک برای فروش واحدهای خود تخفیف های خوبی نیز می دهند.

به گفته مشاوران املاک، در ۲۰ روز گذشته به عنوان مثال یک‌ واحد آپارتمان نوساز که تا پیش از این متری ۵۵ تا ۶۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده بود، امروز از سوی فروشنده‌ها به متری ۴۰ تا ۴۵ میلیون تومان کاهش یافته است.

در واحدهایی که پیش از این متری حدود ۳۳ میلیون تومان برای فروش به بنگاه ها اعلام شده بود، امروز بین پنج تا هشت میلیون تومان در هر متر مربع ریزش قیمت دارد.

مشاوران املاک‌ در فردیس بر این باورند که با وجود ریزش قیمت مسکن که به نظر می رسد تداوم داشته باشد، اما مشتری زیادی وجود ندارد و می توان گفت که عرضه با وجود تخفیف های خوب از سوی صاحبان ملک بیشتر از تقاضا است؛ هرچند این مشاوران بر این‌باورند که قیمت ها نسبت به سال‌های گذشته همچنان بالا است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا