اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

استحکام ساخت و سازها در اجرای پروژه‌های عمرانی همواره مورد توجه است

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیان اینکه این قرارگاه با هدف محرومیت زدایی در مناطق محروم اقدامات مختلفی انجام داده است اظهار داشت: قرارگاه خاتم، استحکام در ساخت و سازها را در اجرای پروژه ها همواره مورد توجه قرار می دهد.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری ساختمان آنلاین، سرتیپ عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در جریان افتتاح فاز نخست بزرگراه سردار شهید محمد بروجردی با اشاره به بخشهایی از وصیت نامه شهید بروجردی مبنی براینکه همه باید برای مردم کار کنیم، اما هیچ اقدامی خلاف بر اسلام انجام ندهیم چرا که هدف وسیله را توجیح نمی کند، گفت: شهیدبروجردی در ابتدای ورود حضرت امام خمینی(ره)  به کشور فرمانده حفاظت از عملیات ورود امام به ایران بود و پس از آن در آزادسازی شهر پاوه نقشی کلیدی ایفا نمود.

سرتیپ عابد ادامه داد: قرارگاه خاتم الانبیا همواره بازوی توانمند اجرایی در کنار دولت و شهرداری ها بوده است، به طوریکه پروژه هایی  مانند پل صدر، خط ۷، ۹ و ۱۰ متروی تهران، احداث بیش از ۱۰ تقاطع غیر همسطح و احداث تونل شهید متوسلیان و … را به سرانجام رسانیده است.

وی گفت: پروژه شهیدبروجردی قطره ای از دریا است که در امتداد آزادراه تهران_ساوه و با هدف اتصال مسیرهای شریانی، ایجاد دسترسی های مناسب و کاهش ترافیک احداث شد.

عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در پایان خاطر نشان کرد: این پروژه سال ها به علت معارض ناکام ماند. لذا با تلاش شبانه روزی شهرداری تهران و قرارگاه خانم امروز شاهد افتتاح فاز نخست آن هستیم. قرارگاه مفتخر است که توانسته در عرصه های مختلفی وارد شود و با سربلندی پروژه های عمرانی موفقی را به سرانجام برساند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا