اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

بدون پرداخت تسهیلات، تکمیل واحدهای نهضت ملی غیرممکن است 

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در حال حاضر با پیگیری های وزیر راه‌ و شهرسازی همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات دارد کم کم رنگ می گیرد.

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین با بیان اینکه همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن بهتر شده است گفت: با سازوکاری که دولت در پیش گرفته است روند تخصیص تسهیلات توسط بانک ها بهتر شده و همین امر خود زمینه ساز اجرایی شدن بهتر پروژه ها می شود.
او ادامه داد: حضور وزیر راه وشهرسازی در مجلس و ارائه آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن حاکی از پیشرفت آنها و پیگیری وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تسریع آنها بوده است.
شاکری اظهار کرد: تفاهم نامه با بانک ها برای پرداخت تسهیلات کمک کرده که بانک ها به پای کار بیایند این در حالی است که طبق قانون باید بانک ها ۲۰ درصد از تسهیلات خود را باید به مسکن اختصاص دهند که هنوز برخی از بانک ها در این حوزه همکاری لازم را ندارند.
عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: دولت باید تمامی عزم خود را برای تکمیل و اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن به کار گیرد تا شاهد اجرایی و تکمیل این پروژه ها باشیم و تا زمانی که این پروژه ها رونق نیابند نمی توان در خصوص تولید مسکن و رونق آن در بازار صحبت کرد.
شاکری بیان کرد: باید تمامی بانک ها در پرداخت تسهیلات همکاری کنند و مجلس هم به جد این موضوع را پیگیری خواهد کرد تا شاهد اجرایی شدن هرچه بیشتر پروژه های نهضت ملی مسکن و تخصیص تسهیلات به این پروژه ها باشیم چرا که بدون تسهیلات ادامه این پروژه سخت تر خواهد شد.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا