اخبار ساختمان آنلاینبورس و بازاردیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

عرضه واحدهای نهضت ملی، اثر مثبتی بر بازار مسکن خواهد داشت

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: پیش بینی می شود با عرضه واحدهای نهضت ملی مسکن به بازار، مردم با سهولت بیشتری به مسکن دسترسی پیدا کنند.

آقای غلامحسین اسماعیلی  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به جمعیت کشور، دولت وعده داده است طی چهار سال اقدام به تولید چهارمیلیون واحد مسکونی کند و این وعده بر اساس نیازسنجی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه وعده دولت در بخش مسکن در قالب قانون جهش تولید مسکن پیش بینی شده است تاکید کرد: با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده در قانون جهش تولید مسکن مبنی بر واگذاری اراضی رایگان، قطعا قیمت تمام شده این واحدها در قیاس با میانگین قیمتهای مرسوم در بازار پایین ترخواهد کرد.

وی بر تاثیری گذاری عرضه واحدهای نهضت ملی مسکن در تنظیم قیمتها در بازار اجاره و خرید و فروش تاکید و
عنوان کرد: در حال حاضر شاهد اثر روانی مثبت طرح نهضت ملی مسکن بر بازار مسکن هستیم و در برخی از نقاط این امر سبب کاهش قیمت و ثبات قیمت مسکن در برخی از نقاط کشور شده است.

وی خاطر نشان کرد: قطعا تکمیل طرح نهضت ملی مسکن، سبب خواهد داشت که سهم مسکن در سبد هزینه خانوار کاهش پیدا کند و مردم با سهولت بیشتری به مسکن دسترسی پیدا کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا