اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

ساخت ۱۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در تهران

معاون بنیاد مسکن گفت: ۱۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در تهران توسط بنیاد مسکن شروع شده و روند اجرایی کار بسیار خوب بوده است.

حمید رضا سهرابی، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین، با بیان اینکه بنیاد مسکن در حال حاضر ساخت تمامی واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر را آغاز کرده است گفت: روند اجرایی و ساخت این پروژه ها مناسب بوده و شاهد پیشرفت این پروژه ها هستیم.

او ادامه داد: ساخت ۳۳۱ هزار واحد شهری و روستایی در شهرهای مختلف آغاز کرده ایم که ۱۱ هزار واحد آن در شهر تهران و ۲۱۹ هزار ۴۳۰ روستایی شروع شده است.

سهرابی اظهار کرد: ساخت ۱۰۱ هزار واحد شهری شروع شده و عملیات ساخت ۱۱ هزار ۲۳۰ واحد در تهران در قالب طرح نهضت ملی مسکن شروع کرده ایم.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن توضیح داد: این واحدها در مراحل مختلف ساخت از جمله آماده سازی و فونداسیون قرار دارند، بنابراین روند ساخت و اجرای پروژه ها بسیار خوب است.

سهرابی بیان کرد: پیشرفت این پروژه ها بسیار خوب بوده به طوری که در شهر قم ۵۲۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن به بهره برداری رسیده است‌.

معاون بنیاد مسکن تاکید کرد: در هر هفته بین ۲ تا ۳ هزار واحد ساخت و اجرای پروژه ها شروع می شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا