اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

واکنش دبیر هیات مدیره نظام مهندسی به اظهارات معاون شهردار تهران

در پی انتشار مصاحبه ای از معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در پایگاه خبری ساختمان آنلاین با عنوان "نظارت بر عملکرد مهندسان ناظر به شهرداری ها سپرده شود"، دبیر هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با ارسال متن کوتاهی به این رسانه به اظهارات معاون شهردار تهران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ساختمان آنلاین، مهندس امیدرضا ریاحی تاکید کرده است: یکی از معضلات اصلی صنعت ساختمان، مهیا بودن شرایط و تمایل مالکان به تخلف با هدف سوداگری در حوزه ساختمان است، و بنابراین پرداختن به این موضوع و ارایه راهکار برای ریشه کن کردن این مشکل از اهمیت بسیاری برخوردار است و شهرداری نباید صرفاً راهکار دریافت جریمه نقدی از مالک را در پیش بگیرد.

وی تاکید کرده است:پیشنهاد می شود شهرداری به تقویت و نظارت بر عملکرد خود در زمینه واکنش قاطع به گزارش های واقعی و به موقع مهندسان ناظر بپردازد و در راستای تکالیف خود در تبصره ۷ ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها موارد تخلف را به موقع جلوگیری کند و ابزارهای قانونی برای متوقف ساختن عملیات ساختمانی استفاده کند.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا