اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

نمایشگاه بین المللی، عامل محرکی برای توسعه صنعت ساختمان است

دبیر و عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در جریان بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، آنرا عاملی برای ایجاد انگیزه و تحرک در این صنعت برشمرد.

مهندس امیدرضا ریاحی در گفتگو با خبرنگار ساختمان آنلاین، گفت: حضور و شرکت کلیه دست اندرکاران و ذی نفعان صنعت ساختمان در نمایشگاه های تخصصی، عاملی برای رشد و توسعه این صنعت است.

دبیر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اظهارداشت: شرکت در نمایشگاه از یک سو برای تولیدکنندگان و صنعتگران باعث ارتقا قدرت فروش، دریافت سفارش های جدید، بالا بردن سهم بازار، ارائه و معرفی کالاها و محصولات نوین و توسعه نام و برند آنها خواهد شد و از سوی دیگر طراحان، مشاوران، سازندگان، مجریان و مهندسان ناظر با تولیدات و فناوری های جدید برای بهره گیری از آنها آشنا خواهند شد.

آقای ریاحی افزود: نمایشگاه صنعت ساختمان فرصت مناسبی برای تعامل و ارتباط مستقیم بین طیف گسترده تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و ذینفعان این صنعت با هدف آشنایی با دغدغه ها و نیازهای واقعی آن است.

وی نقطه قوت نمایشگاه امسال را بهره‌گیری جمعی از تولید کنندگان از حوزه آموزش دانست و افزود: رویکرد بازاریابی از دریچه آموزش، (Marketing trough Training) و ارائه آموزشهای رایگان از سوی تولیدکنندگان از رویکردهای نوین بین المللی است که علاوه بر افزایش اعتماد خریدار به فروشنده به توسعه فروش و گسترش بازار کمک شایانی خواهد کرد.

گفتنی است نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا