اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

نرم افزار پایش سهم صنعتی‌سازی در نهضت ملی راه‌اندازی می‌شود

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ضمن تاکید بر بکارگیری فناوری های نوین در طرح نهضت ملی مسکن در عین حال از راه اندازی نرم افزار پایش سهم صنعتی سازی در ساخت و سازها خبر داد.

دکتر محمد مهدی حیدری ضمن بیان مطلب فوق در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ساختمان آنلاین، اظهار داشت:
در حوزه مهندسی عمران در امر فناوری های ساخت مشکلی نداریم و دارای فناوری های مختلفی چه از لحاظ سیستم کامل ساختمانی و چه به عنوان اجزای ساختمانی هستیم.

وی با بیان مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی تاکنون اقدام به ارائه تاییدیه های مختلف درباره این نوع سیستم های نوین انجام داده است تاکید کرد: در حال تلاش هستیم بر اساس مبحث یازدهم مقررات ملی ساختمان و همچنین  ویرایش ششم کتاب فناوری های نوین ساختمانی، نرم افزاری را طراحی کنیم که بتوانیم بر اساس آن سهم صنعتی سازی در پروژه های نهضت ملی مسکن را پایش کنیم.

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی تاکید کرد: در حال حاضر در پروژه های نهضت ملی از صنعتی سازی بهره گرفته می شود، ولی از آنجا که نرم افزار دقیقی برای سنجش نداریم، فعلا نمی‌توانیم آمار دقیقی را در این زمینه اعلام کنیم ولی قطعا بهره گیری از روشهای نوین ساخت در طرح نهضت ملی مسکن در حال رخ دادن است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا