اخبار ساختمان آنلاینراه و شهرسازیمجله خبری

اولین روز کاری مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران و بازدید از پروژه‌های در دست اجرای سازمان

هدایت اولین روز کاری خود را با دیدار از تولیت آستان حرم عبد العظیم حسنی آغاز کرد و صبح امروز ۵ فروردین ١۴٠٢ به حضور حجت‌ السلام قاضی عسگر رفت تا ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان آخرین وضعیت پروژه مشارکتی ١٣٧٧ واحدی حکمت و رضوان را بررسی نماید.

به گزارش ساختمان آنلاین، در این دیدار مقرر شد ضمن نهایی شدن قرارداد مشارکت تجهیز کارگاه هر دو پروژه حکمت و رضوان در فروردین ماه امسال انجام پذیرد و با توجه به اخذ پروانه ساخت، عملیات ساختمانی این پروژه آغاز شود.

مدیر عامل سازمان نوسازی در بازدید از محله نفرآباد در منطقه ٢٠ به بررسی پروژه های خدماتی از جمله پارکینگ، مهد کودک، زائرسرا، مرکز توانمند سازی بانوان، پروژه های تجاری و مسکونی پرداخت و نکته های لازم به شرکا و پیمانکاران ابلاغ گردید.

سرای خدماتی و فرهنگی عموعباس ادامه این بازدیدها بود که در حال حاضر عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده که هدایت خبر داد این پروژه در آستانه افتتاح قرار دارد.

در بازدید از پروژه مسکن ٨٠١ واحدی باغ آذری در منطقه ١۶ تهران که اجرای دو بلوک آغاز شده است و مابقی بلوکها نیز در مرحله خاک برداری و تایید نقشه قرار دارند مقرر گردید فعالیت ها هر چه زودتر ادامه یابند.

️هدایت در تمام بازدید ها از شرکا و پیمانکاران خواست تا نسبت به فعال سازی پروژه ها از روزهای آتی اقدام نمایند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا