اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیصنایع ساختمانیمجله خبری

با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز برخورد قاطع می‌شود

شهردار منطقه چهار ضمن تاکید بر اینکه در منطقه چهار شهرداری تهران، ساخت و ساز غیرمجازی صورت نمی گیرد در عین حال از برخورد قاطع با هر گونه ساخت و ساز فاقد مجوز در این منطقه خبرداد.

به گزارش خبرنگار شهری پایگاه خبری ساختمان آنلاین، علی کمالی‌زاده شهردار منطقه 4 در جمع خبرنگاران با بیان اینکه منطقه 4 به وسعت یک کلان‌شهر است، گفت: این منطقه یکی از پهناورترین مناطق است.

وی با بیان اینکه در حوزه عمران 30 پروژه آماده بهره‌برداری شد گفت: در پنج ماه پایانی سال گذشته چهار دوره افتتاح داشتیم.

وی با تأکید بر این موضوع که امسال بیشترین بودجه عمرانی برای منطقه چهار بوده است گفت: 42 پروژه احداثی داریم که امسال کلنگ خواهد خورد.

شهردار منطقه چهار به ادامه بلوار دلاوران به طول 1.7 کیلومتر اشاره کرد و گفت:‌ این بلوار در حدفاصل الغدیر تا بزرگراه امام علی است و مطالعات آن انجام شده و کار اجرایی آن آغاز شده است.

وی به موضوع آسفالت در منطقه اشاره کرد و گفت: سال گذشته 40 هزار تن آسفالت‌ریزی داشتیم و امروز که با شما صحبت می‌کنم 40 هزار تن هم در پنج ماهه امسال داشتیم و قطعا این عدد دو تا سه برابر خواهد شد.

وی در خصوص جمع‌آوری زباله در منطقه 4 اشاره کرد و گفت: حدود 600 مخزن زباله اضافه کرده‌ایم. مخازنی که قبلا داشتیم کف نداشتند اما حالا وضعیت بهتر شده است.

وی تأکید کردک: در بحث جمع‌آوری زباله فرهنگسازی لازم صورت گیرد.

کمالی‌زاده با بیان اینکه در زمان گرما موضوعات زباله بیشتر بروز و ظهور می‌کند، گفت: نسبت به روزهای اولی که آمدم وضعیت رُفت و روب بهتر شده اما تا نقطه مطلوب فاصله دارد.

وی همچنین به موضوع بساط‌گستری اشاره کرد و گفت: عملیات خوبی در محدوده خاک سفید انجام شده است و خدا را شکر کارها خوب پیش‌ می‌رود.

وی همچنین در خصوص اتصال بزرگراه شهید باقری به بابایی گفت: این موضوع در منطقه یک است اما ما هم پیگیر هستیم. قطعا اگر این امر رخ دهد کاهش بار ترافیکی خواهیم داشت.

وی به توسعه بخش شرقی خط چهار مترو اشاره کرد و گفت: در صورت راه‌اندازی 10 ایستگاه به منطقه اضافه می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه کمبود ایستگاه آتش نشانی در لویزان وجود دارد گفت: زمینی برای این منظور درنظر و تحویل سازمان آتش‌نشانی دادیم و اگر این ایستگاه ساخته شود ارائه خدمات بهتر خواهد شد.

وی همچنین از ساخت سه تقاطع غیرهمسطح خبر داد و گفت: سال آینده دو تقاطع دیگر هم احداث می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا