اخبار ساختمان آنلاینراه و شهرسازیصنایع ساختمانیمجله خبری

تعامل دولت و بخش خصوصی پیش شرط ساخت مسکن با کیفیت

رییس انجمن سازندگان مسکن و ساختمان شهر تهران  گفت: ما به عنوان انجمن خصوصی همواره در کنار دولت برای اجرای بهینه طرح نهضت ملی مسکن هستیم. ما در کنار دولت، شهرداری‌ها و دیگر بخش‌ها در تلاش برای ارتقای کیفیت و ساخت و ساز باکیفیت ایم‌.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین، در جریان برگزاری همایش انبوه سازان و سازندگان با رویکرد مقررات ملی ساختمان تاکید کرد: صنعت ساختمان سازی یکی از بزرگترین صنایع مهم کشور است و با تعامل بین وزارت راه و شهر سازی و انبوه سازان و سازندگان حرفه ای می توان ساختمانهایی باکیفیت و ایمن ساخت و در این راستا دولت باید حمایت‌های لازم را از بخش خصوصی انجام دهد و هدف از برگزاری چنین همایشهایی ارتباط نزدیک مقامات دولتی وانجمنها و دست اندر کاران صنعت ساختمان و آشنایی با توانایی‌های سازندگان بخش خصوصی  است و در این  همایش به الزام استفاده از مقررات ملی  در ساخت ساختمانها نیز  پرداخته شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا