مجله خبریراه و شهرسازی

توقف موقت ثبت درخواست مجوز پروانه کسب مشاور املاک در درگاه ملی مجوزها

درگاه ملی مجوز‌ها با صدور اطلاعیه‌ای از توقف موقت ثبت درخواست مجوز پروانه کسب معاملات املاک و کارت مشاوره املاک به دلیل الزام به گذراندن دوره ثبت اسناد و املاک خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، درگاه ملی مجوز‌ها با صدور اطلاعیه‌ای درباره صدور پروانه کسب مشاور املاک اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان دریافت پروانه کسب معاملات املاک و کارت مشاوره املاک می‌رساند، بدلیل اینکه گذراندن موفق دوره ثبت اسناد و املاک کشور برای اخذ این پروانه ضروری است، اما تا پیش از این، تأییدیه ثبت اسناد برای این پروانه املاک صادر و مطالبه نمی‌شد، از ابتدای خردادماه ۱۴۰۲ امکان ثبت درخواست پروانه فوق از درگاه ملی مجوز‌ها غیرفعال شده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده واحد‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مراکز همه استان‌های کشور آماده‌اند با برگزاری دوره برای متقاضیان مشاور املاک تأییدیه مربوطه را ارائه و صادر کنند.

بر این اساس اعلام شد: به‌محض پیاده‌سازی این تغییر در فرایند صدور کارت مشاوره املاک و پروانه کسب معاملات املاک در درگاه تخصصی صدور مجوز‌های صنفی (نوین اصناف)، امکان ثبت درخواست این دو پروانه فعال خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا