اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن باید پایش شود

رئیس شورای اسلامی شورای شهر تهران در واکنش به حواشی مطرح شده در خصوص اسامی ساختمان های ناایمن گفت: ایمن سازی ساختمانهای ناایمن باید مورد پایش قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین، پس از انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن، برخی از مالکان مدعی شدند که ساختمان آنها از هر نظر ایمن است و قرار گرفتن ملک آنها در رده ساختمان های ناایمن صحت ندارد.

در واکنش به این موضوع، صبح امروز مهدی چمران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ساختمان آنلاین اظهار داشت: اگر ساختمان های اعلام شده ایمن باشند که این امر بسیار خوب است، اما باید بررسی شود که ساختمان های ناایمن نیز برای ایمن سازی اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفتگوی خود با خبرنگاران با اعلام اینکه گنجایش معابر تهران برای خودرو تکمیل شده است، گفت: تردد فعلی فوق ظرفیت بزرگراه‌هاست‌. امروز نیز قرعه کشی می‌کنند و حداقل یک میلیون خودرو اضافه می‌شود، بدون اینکه خودروهای فرسوده از رده خارج شوند.

وی با تاکید بر اینکه امروز مجمع عمومی شرکت اتوبوسرانی برگزار می‌شود، اظهار کرد: مجمع عمومی این شرکت شوراست و تصمیمات در شورا اتخاذ و به اجرا گذاشته می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مرکز پژوهش‌های مجلس طرحی را برای رفع معضل ترافیک و کاهش آلودگی هوا ارائه داده است، خاطرنشان کرد: در جلسه هم‌اندیشی این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ایرادات برای اصلاح اعلام شد که یکی از اقدامات این طرح پیش‌بینی پیمایش خودروها و واگذاری سهم خودروهای کم پیمایش به دیگر خودروها بود.

وی با اعلام اینکه گنجایش معابر تهران برای خودرو تکمیل شده است، یادآور شد: تردد فعلی فوق ظرفیت بزرگراه‌هاست‌. امروز نیز قرعه کشی می‌کنند و حداقل یک میلیون خودرو اضافه می‌شود، بدون اینکه خودروهای فرسوده از رده خارج شوند.

چمران در خصوص واردات اتوبوس به تهران نیز گفت: روز یکشنبه گزارشی از سوی معاون حمل و نقل و ترافیک در خصوص اقدامات عملیاتی این معاونت ارائه خواهد شد.

پارکینگی که دیروز کلنگ‌زنی شده سازه جدایی از بیمارستان است و ارتباطی با بیمارستان ندارد. این پارکینگ متعلق به بیمارستان شریعتی است که به صورت مشارکتی با شهرداری ساخته می شود و یک یا دو بیمارستان دیگر نیز در برنامه وجود دارد.

چمران همچنین در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه صورت هزینه های اسفند ماه هنوز ارسال نشده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در خردادماه هستیم، نیاز است که گزارش سریعتر ارائه شود تا ناچار به تذکرات پی در پی در این زمینه نشویم؛ تا به حال گزارشات به موقع ارائه شده و امیدواریم گزارشات پس از این نیز به موقع ارائه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بخش های دیگری برای تاکسی های اینترنتی نرخ گذاری می کنند، یادآور شد: باید فکری در این خصوص شود و به وزارت کشور اعلام شود که شورا اعمال نظر داشته باشد؛ چراکه قطعاً به سود مردم خواهد بود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا