مجلس و ارگان هامجله خبری

مسکن مهم ترین نیاز کشور است

به گزارش ساختمان آنلاین:  صدیف بدری در نشست هم‌اندیشی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین افزود: برنامه‌ریزی برای تحقق این هدف از جمله اولویت‌های مجلس بوده و در راس برنامه کاری کمیسیون عمران مجلس یازدهم قرار گرفته است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس یازدهم با اشاره به گام‌های مهم مجلس یازدهم برای حل مشکلات معیشتی مردم بیان کرد: برای حل مشکل مسکن بویژه در مناطق روستایی نهاد مقدس بسیج در برنامه‌های محرومیت‌زدایی خود می‌تواند از ظرفیت به وجود آمده در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از جمله اعطای تسهیلات در زمینه ساخت مسکن محرومان و روستایی استفاده کند.

عضو هیات رییسه فراکسیون کارگری مجلس یازدهم با اشاره به طلب ۵۰ هزار میلیارد تومانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء از دولت اظهارداشت: هیچ پیمانکاری نمی‌تواند تا این حد طلب داشته و پای کار باشد.

وی با بیان این که هم‌اکنون تولید ۳۸ درصد بنزین کشور و ۳۲ درصد گاز کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء تولید می شود، گفت: این توانمندی تنها گوشه‌ای از ابعاد توان فنی و عمرانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امر سازندگی است و از توان این نهاد برای مسکن سازی نیز باید استفاده شود.

بدری در ادامه شناسایی افراد نیازمند واقعی در استان از دیگر اقدامات مهم و اثرگذار سپاه در استان اردبیل ذکر کرد و افزود: دولت نیز می‌تواند بر اساس لیست احصاء شده نیازمندان، برنامه‌ریزی لازم حمایتی را انجام دهد.

وی همچنین اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های متولی فرهنگ در کشور را ناکافی دور از شان و نیاز مردم دانست و بیان کرد: با وجود آن که اقدامات مهمی در عرصه فرهنگ انجام شده اما در عرصه مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه بایستی گام‌های موثرتری برداشته شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین از عملیاتی شدن بحث سرمایه‌گذاری در منطقه گردشگری سوها تا پایان سال خبر داد و اضافه کرد: در بحث انسداد مرزی نیز به لحاظ حساسیت و نزدیکی مرز شهرستان نمین به مرکز استان و فرودگاه، بایستی اقدامات و تمهیدات جدی انجام شود.

سرهنگ شاپور حسن‌زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین نیز در این نشست پس از ارائه گزارشی از عملکرد این ناحیه مقاومت در محدوده شهرستان نمین، با طرح برخی مشکلات و موانع موجود در زمینه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، خواستار پیگیری رفع این مشکلات از سوی نماینده مردم منطقه در مجلس یازدهم شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا