اخبار ساختمان آنلاینراه و شهرسازی

ضرورت توجه به مسائل خیریه‌های فعال

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری خواستار رسیدگی به خیریه‌های فعالی که افراد مستمند و مستحق را پوشش می‌دهند، شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی عباسی، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا در یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای ششم، در خصوص جابجایی درختان متذکر شد: در کمیسیون ماده ۷ مجوزهایی را در مناطق و پروژه‌های مدنظر ارائه کردیم؛ بنابراین مناطقی که تاکنون جابجایی درختان را انجام نداده‌اند، باید بیان کنند چرا که فصل مناسب جابجایی درختان گذشته است و هم از نظر اجتماعی آثار بدی برای شهرداری دارد و هم از نظر شرعی و قانونی وظیفه ماست که از درختان حفاظت کنیم.
عباسی در ادامه با اشاره به پایان سال در خصوص خیریه‌های فعال در برخی مناطق اظهار داشت: خوب است نیم نگاهی به مناطقی داشته باشیم که خیریه‌‎هایی در آن‌ها فعال بوده و افراد مستمر و مستحق را تحت پوشش قرار می‌دهند و مسائل آن‌ها را حل و رفع کنیم.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی در پایان درخواست کرد مسئله تبدیل وضعیت ایثارگران در شهرداری، در اسرع وقت انجام شده و جمع بندی شود.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا