اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

دولت باید هفته‌ای یکبار در حوزه مسکن تشکیل جلسه دهد

نماینده مجلس ضمن تاکید بر اینکه لازم است دولت هفته ای یکبار در حوزه مسکن تشکیل جلسه دهد در عین حال گفت: چرخ زنگ زده بخش مسکن باید به حرکت دربیاید.

علی اصغر عنابستانی ضمن بیان مطلب فوق در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری ساختمان آنلاین اظهار داشت: مسکن پیشران اقتصاد کشور است و رونق این صنعت نه تنها سبب افزایش عرضه مسکن و خانه دار شدن افراد می شود در همین حال نقش مهمی در ایجاد بسترهای اشتغالزایی دارد، بنابراین حاکمیت باید تمام تلاش خود را برای رونق این صنعت به کار بگیرد.

این نماینده مجلس ضمن تاکید بر اینکه با امکانات موجود امکان تولید انبوه مسکن با هدف گذاری سالی یک میلیون واحد مسکونی وجود دارد خاطرنشان ساخت: دولت در طرح نهضت ملی مسکن باید تسهیل گری کند و به انبوه سازان و تولید کنندگان یارانه دهد، همچنین دولت موظف است که مصالح ساختمانی با نرخ ثابت و و پایین تر از نرخ بازار در اختیار تولید کنندگان قرار دهد.

عنابستانی تصریح کرد: هر چند در این دولت، اراده برای حل بحران مسکن جدی است، اما دولت به احکام و تکالیفی که در قانون جهش تولید مسکن آمده است عمل نکرده است.

وی افزود: البته اخیرا واگذاری زمین در طرح نهضت ملی مسکن شتاب گرفته است، اما با این حال لازم است که دولت در زمینه بخش مسکن تسهیل گری کند و تمام شرایط لازم را برای عرضه مسکن فراهم کند.

عنابستانی اذعان داشت: دولت باید هفته ای یکبار در بخش مسکن تشکیل جلسه دهد و برگزاری جلسات ماهیانه مسکن کافی نیست.

وی در پایان تصریح کرد: چرخ زنگ زده مسکن باید به حرکت در بیاید.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا