بورس و بازارمجله خبری

مسکن ملی، راه نجات بازار مسکن در اراک

به گزارش ساختمان آنلاین:   سید علی آقازاده در آئین مبادله تفاهم نامه ساخت هشت هزار و ۱۰۰ واحدی طرح ملی اقدام مسکن اظهار کرد: امروز اتفاق تاریخی در حوزه مسکن کشور افتاده است و آن چیزی جز تفاهم نامه هشت هزار و ۱۰۰ واحدی طرح ملی اقدام مسکن نیست زیرا این تعداد واحد به تعداد سهمیه‌ای که وزارت راه و شهرسازی به استان مرکزی برای ساخت مسکن ملی داده است، اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح بزرگترین طرح مسکن از لحاظ تعداد واحد در کشور است، گفت: سهم استان مرکزی حدود ۲۲ هزار واحد مسکن است که ۱۲ هزار واحد آن باید در شهرهای جدید مهاجران و امیرکبیر ساخته شود و واحدهای دیگر باید در سایر شهرهای استان مرکزی احداث شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: ما امروز علاوه بر سهم شهرهای استان مرکزی که حدود ۹ هزار واحد است، هشت هزار و ۱۰۰ واحد دیگر در مرکز استان ساخته می‌شود که این امر باعث می‌شود افراد بیشتری بتوانند از مسکن در شهر اراک که قیمت مسکن نجومی بالا رفته است، بهره مند شوند.

آقازاده عنوان کرد: استان مرکزی در کشور استان اول در بحث احداث مسکن در طرح اقدام ملی مسکن است.

وی گفت: بر اساس قانون و ضوابط احداث مسکن ملی شرکت «کیسون» را برای ساخت مسکن انتخاب کردیم و شورای مسکن استان این روند را مصوب کرده و تفاهم نامه‌ای که امروز بسته می‌شود به تأیید وزارت راه و شهرسازی رسیده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا