اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

تاورکرین‌های شهر تهران، شناسنامه‌دار می‌شوند

 شهردار تهران با بیان اینکه موضوع ایمنی جرثقلهای برجی از طریق طرح و برنامه ایمنی و مدیریت بحران شهر تهران دنبال می شود گفت: تمامی تاورکرینهای پایتخت باید شناسنامه دار شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه مراسم  آیین افتتاح زيرگذر كوهك و راست‌گرد گلها که در قالب شنبه‌های امید و افتخار با حضور ایشان و مدیران شهری برگزار شد در پاسخ به سوال پایگاه خبری ساختمان آنلاین مبنی بر اینکه ایمنی جرثقیلهای برجی بین بخشی است، شهرداری تهران چه تدابیری را برای ایمن سازی آنها در پیش خواهد گرفت؟ اظهار داشت: اساسا موضوع ایمنی در تمام سطوح بین بخشی است و ایمن سازی تاورکرینها هم مشمول این قاعده است. شهرداری تهران در قالب طرح و برنامه ایمنی شهر تهران این موضوع را دنبال خواهد کرد.

وی افزود: شهرداری تهران در جهت ایمنی و سلامت مردم اقدامات متعددی را انجام خواهد داد و با این رویکرد موضوع ایمن سازی جرثقیلهای برجی نیز پیگیری خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ساختمان آنلاین در خصوص پیشگام شدن شهرداری تهران برای شناسنامه دار کردن جرثقیلهای برجی پایتخت نیز اذعان داشت: بدون شک پایه و اساس ایمن سازی جرثقیلهای برجی، شناسنامه دار کردن آنهاست و شهرداری تهران در این زمینه پیشگام خواهد بود و نسبت به شناسنامه دار کردن تاورکرینهای شهر تهران اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا