اخبار ساختمان آنلاینراه و شهرسازیمجله خبری

رییس بنیاد مسکن: بنیاد مسکن خادم مددجویان است

آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین سازمان بهزیستی کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی (کمک به احداث و یا تکمیل ۱۰ هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر) عصر امروز در شیرخوارگاه شبیر انجام شد.

به گزارش ساختمان آنلاین، اکبر نیکزاد؛ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این مراسم خاطرنشان کرد افتخار می کنیم در کشور ما خیران عزیزی هستند که تفکر ؛ منش و رفتار آنها مایه مباهات همگان است و هیچگاه راضی به فاش شدن نام شان در راه خیر نیستند.

نیکزاد در ادامه با اشاره به جمعیت ۹۰ میلیونی کشور خاطرنشان کرد: بدون شک از این جمعیت، هستند عزیزانی که از نظر جسمی کم توانند و افتخار ما در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این است که خادم این مددجویان باشیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادآوری کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موظف است که سالیانه ۴۰۰ هزار واحد مسکونی که ۲۰۰ هزار آن در روستاها و ۲۰۰ هزار آن در شهرهاست در راستای نهضت ملی مسکن بسازد که ۵ درصد از آن متعلق به نهادهای حمایتی همچون مدد جویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که امروز فی مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی کشور به امضا رسید ساخت واحدهای روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در دست اقدام قرار خواهد گرفت.

نیکزاد با اشاره به ساخت مسکن های متمرکز توسط این بنیاد تاکید کرد: بر اساس قانون ۵ درصد از این گونه ساخت و سازها با معرفی کمیته امداد و بهزیستی کشور به محرومان و متقاضیان تحت پوشش این نهادها تعلق خواهد گرفت.

وی یادآوری کرد: با معرفی مددجویان تحت پوشش بهزیستی و تعلق تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بلاعوض بهزیستی به این عزیزان در روستاها و شهرها مسکن این عزیزان بین ۶ ماه تا یک سال ساخته و تحویل خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا