اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

دولت از هر گونه سرمایه‌گذاری در بخش مسکن استقبال می‌کند

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت از هرگونه سرمایه گذاری در بخش مسکن استقبال میکند بر تقسیم کاربین دستگاه های متولی در دولت برای تحقق این هدف خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت پایگاه خبری ساختمان آنلاین، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران که در محل نمایشگاه «روایت خدمت» به‌مناسبت هفته دولت برگزار شد،در پاسخ به سوال خبرنگار ساختمان آنلاین مبنی بر آخرین وضعیت واگذاری اراضی در طرح نهضت ملی مسکن با اشاره به وعده دولت برای ساخت 4 میلیون مسکن تاکید کرد: اقدامات مناسبی تاکنون انجام گرفته و به اندازه ساخت 1.8 میلیون واحد مسکونی، زمین ارائه داده شده و این اعطای زمین، مهم‌ترین بخش در ساخت مسکن است.

معاون رئیس جمهور اذعان داشت: بسیاری از مردم به ما مراجعه می کنند و می گویند، دولت اگر زمین واگذار کند، مردم خودشان ساخت وساز خواهند کرد. بنابراین با توجه به این حجم از مطالبات، سیاست واگذاری زمین به مردم می تواند نقش موثری در تسریع در عرضه مسکن داشته باشد.

حسینی ادامه داد: رییس‌جمهور هر ماه جلسه شورای‌عالی مسکن را تشکیل می‌دهند و کار با دقت و سرعت دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: دولت از هرگونه سرمایه‌گذاری درباره مسکن استقبال می‌کند و برای این اقدام مهم، بین دستگاه‌ها تقسیم کار شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا