اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

اتاق ایران پیگیر مشکلات فعالان بخش ساختمان خواهد بود

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران ضمن تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از صنعت ساختمان و حل مشکلات فعالان این صنف در عین حال آمادگی خود را برای گوش دادن به نیازها و مشکلات فعالان این صنعت اعلام کرد و گفت تلاش می‌کند تا با همکاری دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی، راهکارهایی برای حمایت از صنعت ساختمان و تسهیل کسب و کار فعالان آن ارائه دهد.

در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی (میدکس)، دکتر پیام باقری، در گفتگو با خبرنگار ساختمان آنلاین، اظهار داشت که این بازدید فرصتی مناسب بود تا با فعالان و طراحان حوزه ساختمان و داخلی در ارتباط با توسعه فعالیت‌هایشان و موانعی که با آن روبرو هستند، مذاکره کند.

وی با اشاره به وجود ظرفیت بسیار خوب در حوزه ساختمان در کشور، به توسعه صادرات این محصولات به خارج از کشور اشاره کرد.

باقری بیان کرد که توسعه صادرات، یکی از مسیرهای قابل تکیه در توسعه اقتصاد کشور است و بخش ساختمان، ظرفیت قابل توجهی در این زمینه دارد که باید به طور بهینه از آن استفاده شود.

همچنین، نایب رییس اتاق ایران اعلام کرد که اتاق بازرگانی ایران نیز به عنوان یکی از ماموریت‌های اصلی خود، به توسعه فضای کسب و کار فعالان اقتصادی می‌پردازد و تلاش می‌کند تا موانع موجود در مسیر کسب و کار ها را برطرف کند.

او تاکید کرد که با همکاری با دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی، اقدامات لازم برای تبیین قوانین پشتیبانی و حمایت از این صنف انجام خواهد شد.

باقری در انتها، فعالان صنعت ساختمان را دعوت کرد تا مشکلات و موانع خود را به اتاق بازرگانی ایران ارائه کنند تا اتاق بازرگانی با آگاهی از چالش‌های این صنف، اقدامات لازم برای رفع مشکلات رابه عمل آورد.

وی همچنین، از فعالان صنعت ساختمان خواست تا با همکاری اتاق بازرگانی ایران، به توسعه صادرات و افزایش رقابت‌پذیری صنعت ساختمان در بازارهای بین‌المللی اقدام کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا