اخبار ساختمان آنلاینبورس و بازاردیدگاهمجله خبری

بازار مسکن با اجرای طرح اجاره به شرط تملیک بهبود می‌یابد

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح ضمن دفاع از اقدامات دولت در بخش مسکن در عین حال گفت: مسکن باید تبدیل به کالایی مصرفی شود.

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی در حاشیه همایش نهضت ملی مسکن و بافتهای فرسوده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین اظهار داشت: هر چند که پس از آنکه، مهندس بذرپاش سکاندار وزارتخانه راه و شهرسازی شده است، اقدامات خوبی در حوزه مسکن صورت گرفته است، اما هرچقدر دولت در حوزه مسکن، کار کند باز هم باید اهتمام بیشتری برای خانه دار شدن مردم داشته یاشد.

وی گفت: مسکن یکی از مهمترین نیازهای خانوار است و داشتن یک سرپناه نقش مهمی در ایجاد رفاه و آسایش برای خانواده ها دارد.

گواهی در ادامه بر لزوم خارج شدن مسکن از کالای سرمایه ای تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: مسکن باید تبدیل یه یک کالای مصرفی شود، این در حالی است که در شرایط فعلی بسیاری از افراد با هدف سوداگری واحدهای مسکونی خود را در بازار مسکن احتکار می کنند که باید با سیاستهای مالیاتی با این رفتارها در بازار مسکن مقابله کرد.

وی در همین حال بر لزوم ساخت واحدهای اجاره به شرط تملیک و مسکن اجتماعی نیز تاکید کرد و افزود: این واحدها می تواند مشکل مستاجران را تا حد زیادی حل کند، بنابراین دولت باید در زمینه ساخت این واحدهای مسکونی گام بردارد.

وی در پایان برنقش نیروهای مسلح در تولید مسکن در مناطق محروم کشور تاکید کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا